Haku/ilmoittautuminen

Haku/ilmoittautuminen

Paikka

Paikka

Toistuvuus

Toistuvuus

Edellinen sivu

DIGIAJAN ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖ F.E.C.

Etelä-Savo/Mikkeli

Tämän rekrytointiin tähtäävän koulutuksen tavoitteena on yhdistää uutta pätevää työntekijää tarvitseva yritys vapaaseen osaajaan. Koulutuksen aikana osallistuja kehittää osaamistaan digiajan sähköisessä markkinoinnissa ja myynnissä sekä tarjoaa työpanoksensa yritykselle.

Koulutuksen lähipäivät ovat Mikkelissä. Lähiopetusta on yleensä kahden päivän jaksoissa noin kaksi kertaa kuukaudessa. Lähipäivinä annetaan etätehtäviä. Pääosan koulutuksesta osallistujat työskentelevät yrityksessä.

Aalto University Professional Development – Aalto PRO on toteuttanut laadukkaita työvoimakoulutuksia jo yli 20 vuoden ajan. Tuhannet yritykset ja koulutettavat ovat olleet tyytyväisiä Aalto PRO:n ohjelmiin: yli 70 % osallistujista solmii työsopimuksen. Tervetuloa mukaan menestymään!

*) F.E.C. = Further Educated with Companies. F.E.C.-ohjelma on noin puolivuotinen palkaton yhteistyöjakso potentiaalisen tulevan työntekijän kanssa - tavoitteena työsopimus. Koulutussopimukseen perustuva ohjelma sisältää perehtymistä ja käytännön työskentelyä sekä Aalto PRO:n järjestämän koulutuksen.

  

Hyödyt

Saat valmiuksia työskennellä asiakkuuspäällikön, digitaalisen markkinoinnin ja myynnin tehtävissä.
Opit keinot ja kanavat kehittää työnantajallesi lisää myyntimahdollisuuksia.
Opit tuntemaan digitaalisen markkinoinnin ja myynnin nykymahdollisuudet ja näköpiirissä olevat trendit ja teknologiat sekä siten hankkimaan palveluja ulkopuolelta ymmärtäen mitä ostat.
Saat tilaisuuden näyttää osaamisesi ja motivaatiosi yrityksessä.
Sinulle tarjotaan asiantuntija-apua omaan työllistymiseen; sinun ei tarvitse enää toimia yksin.
Mukavat kurssikollegat antavat vertaistukensa.
Työvoimakoulutus on tehokas tapa verkostoitua ja pitää yhteyttä työmarkkinoille.
Saat työsopimuksen yli 70 % todennäköisyydellä (aiempien Aalto PRO:n ohjelmien työllistymisprosentti)

Osallistujille

Rekrytoiva koulutusohjelma on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille myynti- ja markkinointialan peruskoulutuksen saaneille, em. alalta vankan työkokemuksen omaaville tai alalle vahvasti haluaville henkilöille, jotka tarvitsevat päivitystä osaamiseensa.

Voit esimerkiksi olla sosiaalisen median asiantuntija, joka haluaa hyödyntää osaamistaan yrityksien markkinointitehtävissä.

Vahvan motivaation lisäksi hakijoilta edellytetään soveltuvaa yliopisto-, korkeakoulu- tai AMK-tutkintoa ja/tai soveltuvaa työkokemusta sekä hyvää suomen kielen kirjallista ja suullista taitoa.

 

Yrityksille

Ottakaa yhteyttä…

…kun olette kiinnostuneita saamaan yritykseenne osaavan ja motivoituneen asiantuntijan, jolla on digitaalisen markkinoinnin ja myynnin ajantasaiset tiedot ja taidot. Kokeneet asiantuntijamme auttavat yritystä löytämään tehtävään parhaiten sopivan henkilön.

Kimmo Rissanen
Relationship Manager
Puh. 010 837 3830
kimmo.rissanen@aaltoee.fi

Miten mukaan?

Lue yleiskuvaus rekrytointiin tähtäävästä koulutuksesta (linkki tähän)

Sisältö ja aikataulu

Kaikessa ostokäyttäytymisessä on tapahtunut viime vuosina merkittävä muutos kohti itsepalvelua. Tietoa ostopäätöksen tueksi haetaan nykyään etukäteen lähipiiristä ja verkosta hakukoneiden ja sosiaalisen median palvelujen kautta. 

Ostokäyttäytymisemme kuluttajina vyöryy nyt B2B-liiketoimintaan. Tapamme markkinoida ja myydä täytyy muuttua tämän kehityksen rinnalla, mieluiten edellä. Liiketoiminnasta on tulossa luottamusbisnestä ja markkinoinnista ja myynnistä toimitus- ja palvelukyvyn todistamista.

Ohjelma käynnistyy marraskuussa 2017. Koulutusohjelma sisältää yhteensä 16 lähiopetuspäivää sekä 4 etäpäivää. Koulutuspäiviin voi osallistua myös verkon välityksellä.

Rakenne

16 lähiopetuspäivää

4 etäpäivää

100 päivää yhteistyöyrityksessä

 

Osallistujahaku ohjelmaan on päättynyt

Osallistujahaku vuonna 2017 alkavaan ohjelmaan on päättynyt. Yritysyhteistyöstä kiinnostuneita yrityksiä pyydetään ottamaan yhteyttä yhteyspäälliköihin.