Edellinen sivu

Digimarkkinoinnin osaaja - Rekrytoiva koulutus

Digitaalisen markkinoinnin rekrytoiva koulutus tuottaa uusia sähköisen markkinoinnin ja myynnin ammattilaisia yrityksille.

Koulutuksen aikana osallistuja kehittää osaamistaan digiajan sähköisessä markkinoinnissa ja myynnissä sekä työskentelee yrityksessä sovituissa tehtävissä. Tällä hetkellä uusia osaajia tämän ohjelman kautta etsivät esimerkiksi Qentinel Oy, Oy Telva Ab, Amplit Oy, Triathlonsuomi Oy, Otaverkko Oy, Kavika Oy, Kiinteistö Tahkola Oy ja ECP Group Oy.

Koulutuksen lähipäivät ovat Helsingissä. Lähiopetuksen lisäksi koulutukseen sisältyy etätehtäviä. Pääosan koulutuksesta osallistujat työskentelevät yhteistyöyrityksessä. Koulutussopimukseen perustuva ohjelma sisältää perehtymistä ja käytännön työskentelyä sekä Aalto PRO:n järjestämän koulutuksen.

Aalto University Professional Development – Aalto PRO on toteuttanut laadukkaita työvoimakoulutuksia jo yli 20 vuoden ajan. Tuhannet yritykset ja koulutettavat ovat olleet tyytyväisiä Aalto PRO:n ohjelmiin: yli 70 % osallistujista solmii työsopimuksen. Tervetuloa mukaan menestymään!

  

Aloitus

20.5.2019

Haku/ilmoittautuminen

Paikka

Toistuvuus

Hinta:

www.aaltopro.fi

Ota yhteyttä

Rekrytoivat yritykset

                         



                  

Hyödyt

Digitaalisen markkinoinnin työvoimakoulutuksessa saat kattavan käsityksen nykyaikaisista markkinoinnin työkaluista. Saat tilaisuuden näyttää osaamisesi ja motivaatiosi yhteistyöyrityksessä.

Saat valmiudet työskennellä digitaalisen markkinoinnin ja myynnin tehtävissä.
Opit kehittämään lisää myyntimahdollisuuksia oikeilla keinoilla oikeissa kanavissa.
Opit tuntemaan digitaalisen markkinoinnin ja myynnin nykymahdollisuudet, tulevaisuuden trendit ja teknologiat sekä hankkimaan palveluja ulkopuolelta ymmärtäen mitä ostat.

Osallistujille

Rekrytoiva koulutusohjelma on suunnattu työttömille ja työttömyysuhan alaisille myynti- ja markkinointialan koulutuksen saaneille (korkeakoulututkinto esim. markkinoinnista tai tietojenkäsittelystä) tai työkokemukseen perustuvaa myynti- ja markkinointiosaamista.

Koulutusjaksot vaativat suomen kielen osaamista, jonka lisäksi englannin kielen taito katsotaan eduksi.

Sisältö ja aikataulu

Digitaalisessa maailmassa myynnin ja markkinoinnin yhteistyö korostuu – ne tarvitsevat toinen toistaan entistä tiiviimmin. Nopeassa muutoksessa mukana pysyminen vaatii jatkuvaa uudistumista, rohkeutta ja johtamista. 

Ostokäyttäytymisemme kuluttajina vyöryy nyt B2B-liiketoimintaan. Tapamme markkinoida ja myydä täytyy muuttua tämän kehityksen rinnalla, mieluiten edellä. Liiketoiminnasta on tulossa luottamusbisnestä ja markkinoinnista ja myynnistä toimitus- ja palvelukyvyn todistamista.

Ohjelma käynnistyy toukokuussa 2019. Koulutusohjelma sisältää yhteensä 17 lähiopetuspäivää sekä 19 etäopiskelupäivää.

Rakenne

17 lähiopetuspäivää

19 etäopiskelupäivää

84 päivää yhteistyöyrityksessä

Koulutusjaksot

Kustannukset

Ohjelma on osallistujalle maksuton.

Koulutusohjelma on Uudenmaan ELY-keskuksen hankkimaa työvoimakoulutusta.

Hae ohjelmaan

Hae ohjelmaan 12.4.2019 mennessä TE-toimiston sivujen kautta sähköisellä hakulomakkeella tai TE-toimistosta saatavalla paperihakemuksella. Hakijoita pyydetään lisäksi lähettämään CV:nsä sähköpostitse Aalto PRO:lle osoitteeseen kimmo.rissanen@aaltoee.fi.

RekryKoulutuksen numero on 685370.

 

TE-toimiston ilmoitukseen