Edellinen sivu

Key Account Manager

Tuloksellisuutta asiakassuhteisiin

Menestyksekkään asiakas- ja myyntityön ytimessä on kyky tuottaa arvoa asiakkaalle yhteistyössä asiakkaan kanssa. Key Account Manager -ohjelmassa tehostat työskentelyäsi tärkeiden asiakkaiden kanssa ja otat haltuun käytännönläheisiä työkaluja arvontuottamiseen sekä asiakasprosessien kehittämiseen ja johtamiseen. Koulutuksesta saat myös valineitä tavoitteelliseen ja tehokkaaseen asiakasviestintään.

Lataa esite  Kysy lisätietoja

Hyödyt

Key Account Manager -koulutuksessa lisäät ymmärrystäsi asiakkuuden arvosta ja luottamuksen merkityksestä asiakassuhteissa. Hankit myös käytännönläheisiä työkaluja asiakkuuksien arvioimiseen, kehittämiseen ja johtamiseen.

Ymmärrä asiakkuusstrategian merkitys yrityksen kokonaisstrategiassa
Realisoi asiakkuuden arvon ja luottamuksen merkitys
Suunnittele asiakkuuksia ja löydä sieltä kumpuavia arvonlähteitä
Ota haltuun työkaluja KAM-prosessin tavoitteelliseen kehittämiseen ja toteuttamiseen
Paranna asiakasviestinnän taitojasi - suunnittele ja johda aitoa asiakasdialogia

Kenelle? 

Ohjelma sopii Key Account Managereille, asiakkuuspäälliköille, tuotepäälliköille sekä muille asiakastyötä tekeville, jotka haluavat tehostaa työskentelyä tärkeiden asiakkaiden kanssa.

Koulutus sopii myös henkilöille joiden toimenkuva myynnin tehtävissä on muuttumassa tai jos yrityksen asiakastoiminta organisoidaan uudelleen.

Ota yhteyttä

Sisältö ja aikataulu

Key Account Manager -ohjelman kesto on viisi päivää.

Opiskelu muodostuu lähiopetuspäivistä, välitehtävistä, vuorovaikutuksesta ryhmässä ja asiakasviestintä-workshopeista.

Koulutusjaksot

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Kustannukset

Early Bird -hinta 3 500 € (+ alv) on voimassa 31.8.2018 asti. 1.9.2018 alkaen hinta on 3 700 € (+ alv).

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu ohjelmaan 10.10.2018 mennessä.

Aloitusajankohta