Edellinen sivu

Järjestämme suositusta Palvelumuotoilu-koulutuksestamme useita toteutuksia. Valitse itsellesi sopivin aika sivun oikean reunan Aloitus-valikosta.

Palvelumuotoilu

Design-menetelmät palvelukehityksessä

Palvelumuotoilu eli Service Design tarkoittaa palvelujen innovointia, suunnittelua ja kehittämistä hyödyntäen muotoilussa kehitettyjä menetelmiä.

Palvelumuotoilu on prosessi ja sen kussakin vaiheessa käytettävät menetelmät muodostavat nelipäiväisen koulutuksen rungon. Sisältö painottuu tarjooman kehittämiseen. Koulutuksen jälkeen ymmärrät myös miten palvelumuotoilu kytkeytyy organisaation liiketoiminnallisiin tavoitteisiin ja osaat kuvata palvelun tuotantomallin. Lisäksi syvennymme palvelumuotoilun implementoinnin kysymyksiin. Koulutuspäivien aikana teemme runsaasti harjoituksia, joiden avulla saat selkeän käsityksen menetelmien käytöstä. Työskentelet paljon ryhmässä ja tuemme verkottumistasi muiden ammattilaisten kanssa.

Koulutuksen käytyäsi pystyt osallistumaan täysvaltaisesti palvelumuotoiluprosessiin.

 

Lataa esite  Kysy lisätietoja

Aloitus

Haku/ilmoittautuminen

Paikka

Hinta:

www.aaltopro.fi/palvelumuotoilu

Ota yhteyttä

Hyödyt

Palvelumuotoilu-koulutus antaa kattavan käsityksen palvelumuotoilun ihmiskeskeisestä lähestymistavasta palvelujen kehittämiseen. Siinä käydään läpi palvelumuotoilun suunnitteluprosessin vaiheet ja löydetään niihin sopivat menetelmät.

Omaksut asiakaskeskeisen lähestymistavan palvelujen kehittämiseen
Saat kattavan käsityksen palvelumuotoilusta, palvelumuotoilun tarkoituksesta ja käyttömahdollisuuksista
Opit palvelumuotoilun suunnitteluprosessin vaiheet ja löydät eri vaiheisiin sopivat menetelmät
Saat käytännön kokemusta palvelumuotoilun menetelmien käytöstä ja soveltuvuudesta organisaatiosi tarpeisiin
Koulutus auttaa tarkastelemaan palvelukehitystä taloudellisen kannattavuuden näkökulmasta

Kenelle? 

Palvelumuotoilua voivat soveltaa palvelujen kehittäjät koulutustaustasta riippumatta.

Koulutus on tarkoitettu monialaiselle osallistujajoukolle toimialasta riippumatta. Voit olla markkinoinnin, palvelukehityksen tai liiketoiminnan kehittämisen ammattilainen - tai vaikkapa muotoilija.

 

Ota yhteyttä

Sisältö ja aikataulu

Koulutuksessa on neljä opetuspäivää. Työskentelemme klo 9-16. Aamiainen on tarjolla klo 8.30. Yhden päivän päätteeksi teemme vierailun palvelumuotoilutoimistoon, jolloin päivä päättyy klo 18.00.

Koulutuspäivät

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Aloitusajankohta