Haku / ilmoittautuminen

Haku / ilmoittautuminen

Paikka

Paikka

Toistuvuus

Toistuvuus

Sujuvat asiakasvirrat sote-palveluissa

Asiakkaan, potilaan ja henkilöstön parhaaksi – yhteisiä resursseja fiksummin käyttäen

Voiko tuotannonohjauksen keinoilla saavuttaa veto- ja pitovoimaa sekä tyytyväisempiä käsipareja uusilla hyvinvointialueilla? Entä parempaa johtamista? Voiko sote-palvelujen yhteydessä puhua tuotannonohjauksesta?

Sote-palveluiden tuotanto, järjestäminen ja johtaminen tarvitsevat uudistuksia olosuhteissa, joissa resurssit ovat niukat ja palvelujen vaikuttavuuden, laadun ja saatavuuden tavoitteet korkealla. Sote-uudistuksessa on lähtökohtaisesti kyse niukkojen resurssien paremmasta hyödyntämisestä. Miten sote-palvelut siis tuotetaan kustannustehokkaasti ja samalla vaikuttavasti?

Uudessa Sujuvat asiakasvirrat sote-palveluissa -koulutuksessa tarkastelet

  • Sote-palveluiden rakenteita
  • asiakasvirtoja ja prosessien sujuvuutta
  • tietojärjestelmien roolia kokonaisuudessa sekä
  • sote-palvelutuotannon johtamista ja ohjausta.

Lataa infokorttiKysy lisätietoja

Voit myös halutessasi osallistua yksittäiseen koulutuspäivään "Hyvinvointia ilman jonoja".

Lue lisää

 

Hyödyt

Tuotannonohjauksen keinoin on mahdollista parantaa johtamiskäytäntöjä, sote -ammattilaisten työskentely-ympäristöä ja mahdollisuuksia keskittyä ydinosaamiseen – ehkä jopa tarjota mahdollisuuksia kehittää omaa työtä ja helpottaa rutiineja.

Koulutuksessa haastat totuttuja rakenteita, jaat ja kuulet kokemuksia hyvistä malleista ja virität uusia tapoja toimia.

Tuotannonohjauksella voidaan

  • Tavoitella parempaa kokonaisuuden hallintaa
  • Lisätä prosessien virtausta eli sujuvuutta
  • Kehittää toimivampia järjestelmiä
  • Vähentää tuottamatonta osaoptimointia
  • Lisätä ammattilaisten vaikutusmahdollisuuksia ja työtyytyväisyyttä
  • Tuottaa sujuvampaa arkea työympäristöön
  • Kohdentaa resursseja tarkoituksenmukaisemmin

Kenelle?

Koulutus on tarkoitettu

  • Sote-palvelujen järjestämisestä, organisoinnista ja kehittämisestä vastaaville johtajille, esihenkilöille ja tiimien vetäjille.
  • Sosiaali- ja terveydenhuollon asiakas- ja potilastietojärjestelmistä ja niiden kehittämisestä vastaaville johtajille ja päälliköille
  • Palvelutuotannon johtajille ja kehittäjille sekä niiden resurssoinnista vastaaville henkilöille

Sisältö ja aikataulu

 

Koulutusjaksot

Kustannukset ja ilmoittautuminen

Aloitusajankohta