Vastuullisuusviestintä ja -markkinointi
Koulutus tarjoaa monenlaisia näkökulmia viestintään osana vastuullista liiketoimintaa. Se haastaa osallistujat analysoimaan vastuullisuusviestinnän uskottavuuden lähtökohtia ja arvioimaan sekä omaa organisaatiota että sen toimintaa kestävän yhteiskunnan rakentajana.
Kenelle?
Koulutus sopii organisaatioiden kehittämis-, asiantuntija- ja johtotehtävissä toimiville, joilla on vastuullaan ympäristö- ja laatuasioita. Se sopii myös henkilöstö- ja viestintäyksiköissä työskenteleville, jotka kehittävät liiketoiminnan vastuullisuutta ja edistävät sidosryhmäyhteistyötä.
Aloitus
Hinta:
Koulutus on osa Vastuullisuus ja liiketoiminta -kokonaisuutta
Ohjelma kehittää osallistujan laaja-alaista ymmärrystä liiketoiminnasta ja siihen liittyvistä vastuullisuusnäkökohdista. Se perehdyttää osallistujat vastuullisen liiketoiminnan olennaisiin käsitteisiin, malleihin ja toimintatapoihin.
Sisältö ja aikataulu
Koulutusjaksot
Kouluttajat

Maria Joutsenvirta
Tutkija, johtamisen laitos, Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu
KTT Maria Joutsenvirta on vastuullisesta liiketoiminnasta väitellyt Aalto-yliopiston tutkija, joka on tutkinut yritysvastuun arvoristiriitoja, sidosryhmäsuhteita ja mediakeskustelua sekä suomalaisessa että monikansallisessa ympäristössä.

Sari Kuvaja
Vastuullisuuspalveluiden johtaja, T-Media Oy
MMM (metsänhoitaja) Sari Kuvaja on yritysvastuun ja vastuuviestinnän moniosaaja, joka konsultoi yrityksiä vastuullisen liiketoiminnan kehittämisessä ja toteutuksessa sekä vastuuviestinnässä.