Vastuullisuusviestintä ja -markkinointi
Koulutus tarjoaa monenlaisia näkökulmia viestintään osana vastuullista liiketoimintaa. Se haastaa osallistujat analysoimaan vastuullisuusviestinnän uskottavuuden lähtökohtia ja arvioimaan sekä omaa organisaatiota että sen toimintaa kestävän yhteiskunnan rakentajana. Perehdyt siihen, mihin uskottava vastuullisuusviestintä perustuu ja miten sitä toteutetaan. Opit, kuinka dialogia käydään vastuullisesti sekä miten rakennetaan luottamusta eri sidosryhmien kanssa.
Kenelle?
Koulutus sopii organisaatioiden kehittämis-, asiantuntija- ja johtotehtävissä toimiville, joilla on vastuullaan ympäristö- ja laatuasioita. Se sopii myös esimerkiksi henkilöstö- ja viestintäyksiköissä työskenteleville, jotka kehittävät liiketoiminnan vastuullisuutta ja edistävät sidosryhmäyhteistyötä sekä markkinoinnin parissa työskenteleville.
Aloitus
Hinta:
Koulutus on osa Vastuullisuus ja liiketoiminta -kokonaisuutta
Ohjelma kehittää osallistujan laaja-alaista ymmärrystä liiketoiminnasta ja siihen liittyvistä vastuullisuusnäkökohdista. Se perehdyttää osallistujat vastuullisen liiketoiminnan olennaisiin käsitteisiin, malleihin ja toimintatapoihin.
Sisältö ja aikataulu
Koulutusjaksot
Kouluttajat

Maria Joutsenvirta
KTT Maria Joutsenvirta on vastuullisesta liiketoiminnasta väitellyt Aalto-yliopiston tutkija, joka on tutkinut yritysvastuun arvoristiriitoja, sidosryhmäsuhteita ja mediakeskustelua sekä suomalaisessa että monikansallisessa ympäristössä.

Sari Kuvaja
Sari Kuvaja on vastuullisuuspalvelujen johtaja, osakas ja hallituksen puheenjohtaja Third Rock Oy:ssä. Hän on yritysvastuun ja vastuuviestinnän moniosaaja, joka konsultoi yrityksiä vastuullisen liiketoiminnan kehittämisessä ja toteutuksessa sekä vastuuviestinnässä.